luni, 10 martie 2008

DISCOGRAFIE VITAMINA C

2002 :
IMPREUNA



Vrea sa scoata in evidenta faptul ca oamenii au nevoie unii de altii, unitatea avand un rol foarte important. Chiar si impreuna, oamenii au nevoie in primul rand de eternul Dumnezeu.
1. Inceputul
2. Stiu ca ma iubesti
3. Isus este soarele meu
4. Cerul vindeca
5. Lasa gluma
6. M-am nascut
7. Isus, Isus
8. Nu ma tem
9. Impreuna
10. Iertare

2003:

FARA LIMITE



Acest proiect s-a vrut a fi o provocare pentru orice om care are pasiune pt Dumnezeu si pentru inchinare. Albumul prezinta o dubla provocare, de a descoperi infinitatea lui Dumnezeu, si de a folosi putinul pe care fiecare dintre noi il are.
1. Aleluia
2. Tu Esti
3. Isus Tu Esti
4. Multumesc
5. As vrea
6. Bunatatea Ta
7. Atinge-ma, Isus
8. Du-ma departe
9. Dedicatie
10. Victorie
2005:

ACASA(INTOARCE-TE ACASA)


Daca te simti singur, descurajat, fara directie in viata si esti gata sa renunti, inseamna ca ai ajuns in locul potrivit pentru a experimenta un miracol si ce poate fi mai maret decat a sta in prezenta celei mai importante Persoane din univers?! El te cunoaste inainte de a te fi nascut si stie fiecare partcica din tine. Te iubeste asa de mult incat nimic nu L-a oprit sa o demonstreze si El se gtandeste la tine in fiecare zi, vrea sa te ajute sa-ti gasest drumul spre casa. Albumul "ACASA" este o colectie nu doar de cantece ci si de experiente traite alaturi de Dumnezeu intr-o perioada grea in care nu-mi puteam gasi drumul spre casa. Daca si tu te gasesti in locul meu, te incurajez , oriunde ai fi, intoarce-te in prezentza lui Dumnezeu. Intoarce-te acasa!
1. In prezenta Ta, eu ma simt acasa
2. Alerg la Tine
3. Cine vrea inima Ta?
4. De la Tine nu mai vrea sa plec
5. Eu stiu ca imi lipseste ceva
6. Zambetul Tau

7. Povestea mea
8. Doar langa Tine
9. Iubirea Tatalui
10.Voi canta

2007:
COMOARA DIN VASUL DE LUT


Stim sa aratam celor din jur ce este mai bun, dar si sa ne ascundem slabiciunile, insa in fata lui Dumnezeu, nu ne putem ascunde. El cunoaste pe deplin fiinta noastra si poate sa ne transforme slabiciunile in puncte tari si astfel putem deveni o marturie a puterii lui Dumnezeu: trebuie doar sa-L lasam sa o faca. (2 Corinteni 12:9) Incurajarea noasra este sa apelezi la ajutorul lui si asa vei putea descoperi comoara pe care Dumnezeu a pus-o in tine. "Comoara aceasta o purtam in niste vase de lut, pentru ca aceasta putere nemaipomenita sa fie de la Dumnezeu si nu de la noi." (2 Corinteni 4:7)
1. Toate sunt posibile
2. Cantecul meu
3. Pentru Tine traiesc acum
4. Voi canta mereu
5. Tu esti mare Dumnezeu
6. Nu voi muri
7. Haina de lauda
8. Duhule Sfant
9. Regele meu
10. Nedespartiti
11. Acum eu stiu ca nu e nimeni ca Tine
12. Tu esti acelasi mereu

EXTRA:

FA-I LOC LUI ISUS IN INIMA TA(2008)


Am compus acest colind pentru a reaminti oamenilor adevaratul sens al acestei sarbatori, cel al Nasterii Domnului Isus Cristos. Cu drag, ti-l oferim, impreuna cu negativul, putand sa le descarci gratuit.
1. vitamina C - Fa-I loc lui Isus in inima ta
2. vitamina C - Fa-I loc lui Isus in inima ta (negativ)












Niciun comentariu: