luni, 5 mai 2008




ADI GLIGA





DISCOGRAFIE

INTERVIEW



Adi Gliga e unul din putinii cantareti crestini care au intradevar un mesaj de transmis. Cantecele lui sunt lacrimi ascunse, ganduri nerostite, bucurii launtrice… toate cantate cu un glas de inger.
"Grozavia nu sta in faptul ca eu sunt grozav. Dumnezeu care a vrut aceasta, mi-a dat acest talant...sa aduc cu el roade pentru ca El sa se proslaveasca. Dorinta Lui a fost aceea de a zidi pe cei din jurul meu. De aceea am primi acest dar din partea Lui. Nu am vre-un merit. Vreau sa intelegeti ca oricare din voi puteti fi la fel de talentat. Acum....singura mea dorinta a fost si este aceea de a arata intotdeauna spre Dumnezeu care poate sa ajute omul in orice situatie. Mie Dumnezeu mi-a facut mult bine. Am toate motivele sa cant pentru El. Deci...darul pe care l-am primit, l-am primit pentru a sluji Lui Dumnezeu si voua. Slujind voua....sa puteti sa va apropiati de El..de Dumnezeu care doreste sa aiba partasie cu fiecare din noi. El este grozav, nu eu. El vera sa isi arate slava. El mi-a dat darul si pentru El il folosesc. Deci. Multumiti Domnului oridecateori ascultati aceste cantari. Prin aceasta El va fi proslavit. Dumnezeu sa va binecuvinteze cu daruri pentru a cinsti numele Lui. " Adi Gliga.



FII DIFERIT!



Niciun comentariu: